زندگی

عشق وغم

زندگی

عشق وغم

در این زمانه

در این زمانه بی هیاهوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست


چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست

***


به شب نشینی خرچنگ های مردابی

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست


رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علف های باغ کال پرست


***


رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست


هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست


کمال دار را برای من کمال پرست
نظرات 5 + ارسال نظر
lo0si پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://nazanin.iran.sc

سلام
مطالب وبلاگت واقعا خوبه
وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن ممنون

شکیبا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

مثل اینکه دلت از دنیا و آدماش پره...
منم مثل خودتم...

نقاش غم جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://naghashe-gham.blogfa.com

سلام
چه عجب که آپ شدید!راستی من چندتا پیغام آف واسه شما گذاشته بودم اما یا نخوندید یا جواب نمی دید!
۱.اینکه چرا شما پیش همه گفتید که با من دوست هستید و از طریق ایمیل و چت با من ارتباط دارید؟اصلا هیچ دوستی بوده؟(منظورم این نیست که آدرس رو به بچه ها دادید)
۲.منظور از حرفی که به شما زدم راهنمایی نبود اون روز و فقط نظر شخصی من راجع به این ارتباطات بود
۳.زندگی شخصی هیچکسی به من ربط نداره


بمانیم تا کاری کنیم
نه کاری کنیم که بمانیم
(دکتر شریعتی)

ღஜღ دریـــــــا جــــــــون ღஜ شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://1389ziba.blogfa.com

سلام گلم وبلاگ خوبی داری امیدوارم همیشه موفق و شاد و تندرست باشی .
یاحق

و من برگ بودم که طوفان گرفت
و دیدم که این قصه پایان گرفت
بهار تو آمد به دیدار من
و آخر مرا از زمستان گرفت

کویر تنت را به باران زدند
تن آسمان از عطش جان گرفت
تو می رفتی و چشم من چشمه بود
و من خیس بودم که باران گرفت

عجب بارشی بود بر جان من
که چون رودی از عشق جریان گرفت
هوای تو بود و خیال تو بود
که دست مرا در خیابان گرفت
حقیقت همین است ای نازنین
که چشمت غزل داد و ایمان گرفت
تو و کوچه و آن زمستان سرد
و من برگ بودم که طوفان گرفت

ღஜღ دریـــــــا جــــــــون ღஜ شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://1389ziba.blogfa.com

باران باش.. رنج جدا شدن از آسمان رو در سبز کردن گیاهان جبران کن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد