زندگی

عشق وغم

زندگی

عشق وغم

ریاضی

سلام دوستان عزیزم خوبید من که زیادنه این روزا خیلی کم درس  

میخونم زندگی شخصیم خیلی به هم ریختس واسم دعا کنید   

خوب حالا از هرسخنی بگذریم سخن درس خوش تر است  

شما آقای حسین پناهی میشناسید ؟ایشان یه کتاب ریاضی وآمار 

واسه ما دارن, من میخوام بخرم شماهم میتونیدبریدسایتشون وخودتون 

انتخاب کنید من فقط پیشنهاددادم 

   دوستون دارم

درد دلهای من

سلام  دوستان خوبید خوب پیش میره درس خوندنتون من که نه یه مشکل  

خیلی پزرگ برام پیش آمده برام دعاکنیدالبته میخونم روزی۱ تا۲ساعت  اما 

خودتون که میدونیدکافی نیست پس فرداشب منوازیادنبرید وموفق باشید

سلام

سلام دوستان عزیزم خوبید درس خوندنتون چطور پیش میره ؟ 

من دیشب کتاب پژوهش عملیاتی رو خریدم حدودا 800صفحه ای 

هست ولی عالیه وکامله ومن که ازخریدش راضیم و به شماهم 

پیشنهاد میکنم پژوهش عارفه فدوی رو بخرید

dlm2

سلام دوستان من پرسیدم که dlmچیه وبعضی ازدوستان لطف کردن وبه من ایمیل زدن  ما نمیخوایم واسه هیچ موسسه ای تبلیغ  کنیم وچیزی که  مهمه واسه امتحانمون رو مینویسیم پس پیشنهاد میکنم خودتون به سایتwww.dlmgroup.irبریدوانتخاب کنید من خودم  میخوام تئوری های مدیریت بگیرم 

 

    موفق باشید