چگونگی ورود به طرح ترافیک تهران

ورود به طرح ترافیک تهران

ورود به طرح ترافیک تهران برای شهروندان تهرانی از طریق مراجعه به وب سایت تهران من و ثبت نام در این سایت امکان پذیر است. ساکنین تهران از طریق این سایت ورود به طرح ترافیک را رزرو می کنند. سابق بر این شهروندان قادر بودند وارد طرح شوند سپس عوارض طرح از حسابشان کم می شد. اما طبق قوانین جدید قبل از ورود به طرح ترافیک باید روز مد نظر خود را جهت ورود به طرح، رزرو نمایند.

شرایط رزرو طرح

شهرداری تهران شرایط خاصی را جهت ورود به طرح ترافیک اعلام کرده است که در ادامه به آن می پردازیم. شهروندان تهرانی می توانند از ظهر هر چهارشنبه نسبت به رزرو طرح اقدام نمایند. هر روز، ظرفیت مشخصی جهت رزرو دارد که در صورت تکمیل نشدن ظرفیت امکان رزرو وجود دارد. اما اگر ظرفیت مجاز تکمیل شده باشد دیگر امکان رزرو طرح در آن روز میسر نخواهد بود. در صورتی که بدون رزرو طرح، تردد صورت بگیرد بیشینه عوارض برای خودروی مورد نظر اعمال خواهد شد.

اگر خودرویی بدون رزرو اقدام به تردد در مناطق طرح ترافیک نماید مسلما بیشینه عوارض برای آن محاسبه خواهد شد و این عمل غیر مجاز می باشد. توجه به این نکته نیز اهمیت دارد که مبلغی که باید بابت رزرو طرح ترافیک پرداخت شود در حساب شخص مسدود می گردد. این مبلغ بر اساس اینکه معاینه فنی عادی یا برتر باشد یا خودروی برقی باشد متفاوت خواهد بود. بعد از اینکه ده روز از مسدودی مبلغ گذشت ، تردد ها بررسی خواهد شد، مبلغ مورد نظر از حساب شخص کم می شود و الباقی به حساب وی عودت داده می شود. در صورتی که بعد از رزرو طرح، قصد لغو آن را داشتید می توانید تا ساعت شش صبح همان روز نسبت به آن اقدام نمایید.

فروش انلاین خودرو در مشهد

فروش انلاین خودرو در کرج

خرید خودرو در مشهد

خرید خودرو در کرج

آگهی آنلاین خودرو

آگهی آنلاین خودرو

آگهی آنلاین خودرو، یکی از سریع ترین، کم هزینه ترین و راحت ترین روش های فروش خودرو است. امروزه کمتر کسی را سراغ داریم که به گوشی تلفن همراه و اینترنت، به راحتی دسترسی نداشته باشد. در واقع یکی از وسایل جدایی ناپذیر زندگی هر شخصی گوشی تلفن و اینترنت همراه است. این امر باعث شده، افراد در هر فرصتی که به دست می آوردند، به اینترنت وصل شوند و از بسیاری از  وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلف بازدید کنند. این کار حتی وقتی داخل تاکسی هستید یا توقف کوتاهی پشت فرمان دارید یا ساعات استراحت کاری و تحصیلی امکان پذیر است. آن هم بدون هزینه و زحمت. همین مسئله، آگهی آنلاین خودرو را به یکی از محبوب ترین روش های خرید و فروش خودرو تبدیل کرده است.

برخی از سایت ها اقدام به فراهم کردن امکاناتی کرده اند که کار فروش خودروی شما را انجام می دهند. شما می توانید در این وب سایت ها ثبت نام کنید وبرای استفاده از روش های عنوان شده در این سایت ها با کارکنان آن تماس بگیرید. آن ها نسبت به کارشناسی و تعیین قیمت خودروی شما اقدام می کنند. سپس با دریافت مشخصات مورد نیاز خودرو از شما، اقدام به پیدا کردن خریدار مناسب و فروش آن می کنند. زمانی که خریدار واقعی با قیمت توافق شده پیدا شد. مسئولان این وب سایت ها که معمولا در قالب شرکت فعالیت می کنند با شما تماس می گیرند و زمان ملاقات حضوری، جهت نقل و انتقال خودرو را هماهنگ می کنند.

 

آگهی خرید خودرو در کرج

خرید خودرو در کرج

خدمات خودرو مشهد

روش دیگر برای درج آگهی آنلاین خودرو این است که خودتان از طریق اپلیکیشن های خرید و فروش خودرو اقدام به انتشار آگهی کنید. شما به راحتی می توانید این اپلیکیشن ها را بر روی تلفن همراهتان نصب کنید. بعد از ثبت نام مشخصاتی از قبیل کارکرد، مدل، رنگ، امکانات و تصاویر، با نگارش متن مناسب، آگهی آنلاین خودرو را آماده کنید. این روش شاید بهترین روش برای آگهی آنلاین خودرو باشد زیرا اکثر وب سایت ها و شرکت ها اپلیکیشن های مناسب گوشی تلفن همراه را با امکانات خوبی طراحی کرده اند. اپلیکیشن هایی با رابط کاربری مناسب که به آسانی قابل استفاده هستند.