زندگی

عشق وغم

زندگی

عشق وغم

مهمان

امشب آن حسرت دیرینه من

دربردوست به سرمی آید

درفروبند وبگو خانه تهی است

زین سپس هرکه به در می آید

شانه کو تا که سروزلفم را

درهم ووحشی وزیباسازم

بایدازتازگی ونرمی ولطف

گونه راچون گل رویاسازم

سرمه کوتاکه چوبردیده کشم

رازونازی به نگاهم بخشد

بایداین شوق که دردل دارم

جلوه برچشم سیاهم بخشد

چه بپوشم که چوازراه آید

عطشش مفرط وافزون گردد

چه بگویم که زسحرسخنم

دل به من بازدوافسون گردد

آه ای دخترک خدمتکار

گل بزن برسروسینه من

تاکه حیران شودازجلوه گل

امشب آن عاشق دیرینه من

چو ز درآمدوبنشست خموش

زخمه بر جان ودل وچنگ زنم

بالب تشنه دوصدبوسه شوق

برلب باده گلرنگ زنم

ماه اگرخواست که ازپنجره ها

بیندم دربراو مست وپریش

آنچنان جلوه کنم کوزحسد

پرده ابرگشدبررخ خویش

تاچورویا شوداین صحنه عشق

کندروعوددرآتش ریزم

زآن سپس همچویکی کولی مست

نرم وپیچیده ز جام برخیزم

همه شب شعله صفت رقص کنم

تا ز پا افتم و مدهوش شوم

چومراتنگ در آغوش کشد

مست آن گرمی آغوش شوم

آه گویی ز پس پنجره ها

بانگ آهسته پامی آید

ای خدا اوست که آرام وخموش

بسوی خانه ما می آید 

 

                  فروغ فرخزاد

عشق عشق می آفریند...

عشق ، عشق می آفریند . عشق ، زندگی می بخشد . زندگی ، رنج به همراه دارد . رنج ، دلشوره می آفریند . دلشوره ، جرات می بخشد . جرات ، اعتماد می آورد . اعتماد ، امید می آفریند . امید ، زندگی می بخشد . زندگی ، عشق به همراه دارد . عشق ، عشق می آفریند. (مارکوس بیکل)

باتشکراز غریبه عزیز

تبریک تبریک تبریک

ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک. 

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات

بر شافع ما روز قیامـت صـلوات

در شـام ولادتـش که شادنـد همـه

بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

امام رضا

امام رضا(ع)…

میرسم از صحن جمهوری چشمان دلت

تا ضریح سبز گیسوی پریشان دلت

میرسم از غربت چشمان باران خورده ام

کوه بکوه منزل به منزل تا خراسان دلت

بی پناهم خسته ام مولای من

کم از اهو نیستم آقا به قربان دلت

کاش نام ما هم ثبت می کردید عاقبت

در میان دفتر سرخ شهیدان دلت

باز می لرزد درون سینه آهوی دلم

ضامن آهو دو دست ما به دامان دلت