زندگی

عشق وغم

زندگی

عشق وغم

نظرت چیه؟؟؟

پسر:عزیزم من دارم ازدواج می کنم

دختر:پس ارتباطمون تمامه؟

پسر:نه عزیزم فعلا در حد حرفه جدی شد خودم بهت اطلاع می دم

!!!!!!!!!!!!

1-پسر دودره بازه و همزمان چند نفر رو باهم می خواد

2-دختر رو برای دوستی می خواد و نمی خواد اون توی ذهنش برای ازدواج با پسر حساب باز کنه!

3-می خواد حس حسادت دختر رو تحریک کنه که به ارتباطش بهای بیشتری بدده

من برداشتم این سه مورد بود شما چی می گید؟نظرشما چی هست غیر از اینه؟با کدوم موافق ترید؟

پ ن: به عزیزم های مکالمه دقت کنید  

نظرتو واسم بزار دوست من

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://naghashe-gham.blogfa.com

به نظر من در هر کاری اگه از اول هدف مشخص نباشه به مقصد نمی رسی!ارتباط هم از این موضوع جدا نیست!
فقط یه پسر نمی تونه به یه دختر خیانت کنه و به قولی که داده عمل نکنه!خیلی ها رو دیدم که همزمان به چندتا پسر رابطه داشتن و به هرکدوم قولی دادن!
این بستگی به خود فرد داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد